منو
هدایای تبلیغاتی

7 مزیت استفاده از صنایع دستی بعنوان هدیه تبلیغاتی

توسط مهدی مالکی
شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱
7 مزیت استفاده از صنایع دستی بعنوان هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی روشی موثر برای تبلیغ برند شما و ایجاد وفاداری در مشتری است. اما با وجود گزینه های بسیار زیاد، انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسبی که تاثیرگذار باشد دشوار است. صنایع دستی ایرانی یک گزینه منحصر به فرد و معتبر برای هدایای تبلیغاتی است که می تواند برند شما را از رقبا متمایز کند. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از صنایع دستی ایرانی به عنوان هدایای تبلیغاتی اشاره می کنیم.

اصالت

 صنایع دستی ایران به زیبایی و اصالت معروف است. این محصولات با استفاده از روش‌های سنتی که در طول نسل‌ها منتقل شده‌اند، ساخته می‌شوند و اغلب برای ساخت و تولید آن ها از مواد طبیعی استفاده می شود. با اهدای صنایع دستی ایرانی به عنوان هدایای تبلیغاتی به مشتریان خود نشان می دهید که برای سنت و اصالت ایران زمین ارزش قائل هستید.

                                                 مسجد میدان نقش جهان اصفهان

ماندگاری

 هدایای صنایع دستی علاوه بر زیبایی و منحصربفرد بودنشان، ماندگاری بالایی نیز دارند. یک هدیه صنایع دستی خوش ساخت می تواند برای سال ها یا حتی چندین نسل باقی بماند، و آن را به یک کالای ارزشمند تبدیل می کند. ماندگاری هدایای صنایع دستی آنها را به انتخابی عملی برای هدایای تبلیغاتی تبدیل می کند، زیرا احتمال استفاده از آنها و به خاطر سپردن آنها برای مدت طولانی تری توسط گیرنده وجود دارد و ارزش آنها به عنوان یک ابزار بازاریابی افزایش می یابد.


                                                 صنایع دستی اصفهان

هدیه ای که دوبار هدیه داده می شود!

اگر یک هدیه ی مشخصی به یک آقا بدهید که مورد استفاده خودش باشد یک بار هدیه خود را فروخته اید. اما اگر یک هدیه ای بدهید که به همسر یا فرزند خود بدهد، هم آن مرد احساس می‌کند که هدیه گرفته و هم همسر یا دختر او این احساس را خواهند داشت. پس با یک تیر دو نشان زده اید. صنایع دستی هدیه ای است که امکان دارید دوباره از طرف گیرنده به یکی از اعضای خانواده هدیه داده شود و یا در خانه هنگام پذیرایی از مهمانان استفاده شود.


                                                صنایع دستی برای هدیه

منحصر به فرد بودن

 صنایع دستی ایرانی اغلب محصولاتی منحصر به فرد هستند که در هیچ جای دیگری یافت نمی شوند. با دادن این هدایا به مشتریان خود، هدیه ای  منحصر به فرد و خاص را به آنها تقدیم  می کنید که از هیچ برند دیگری نمی توانند دریافت کنند. این هدیه زیبا و خاص می تواند به ایجاد وفاداری مشتری کمک کند و برند شما را از سایر رقبا متمایز کند.
                                               

پیوند فرهنگی

 صنایع دستی ایران راهی برای ارتباط با میراث غنی فرهنگی ایران ارائه می دهد. شما با دادن این هدایا قدردانی خود را از فرهنگ و سنت مردم ایران نشان می دهید. این هدیه می تواند به ایجاد ارتباط مثبت با برند شما و ایجاد ارتباط معنادارتر با مشتریان شما کمک کند.
                                               هنر نگار گری اصفهان

تطبیق پذیری

صنایع دستی ایرانی در طیف وسیعی از سبک ها و انواع مختلف، از سفال و سرامیک گرفته تا منسوجات و جواهرات وجود دارد. این مزیت، صنایع دستی را به گزینه ای همه کاره برای هدایای تبلیغاتی تبدیل می کند که می تواند برای مخاطب خاص شما طراحی شود. به عنوان مثال، اگر مخاطبان خانم را هدف قرار می دهید، ممکن است به هدیه دادن جواهرات ایرانی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی فکر کنید.
                                              

فروشگاه صنایع دستی اصفهان زاوش

حامی محیط زیست

صنایع دستی ایران اغلب با استفاده از مواد پایدار در طبیعت ساخته می شود. این مورد می تواند به تبلیغ برند شما به عنوان دوستدار محیط زیست و مسئولیت اجتماعی کمک کند. با دادن این هدایا به مشتریان خود نشان می دهید که به محیط زیست اهمیت می دهید.
                                               حامی محیط زیست

در پایان، صنایع دستی ایرانی یک گزینه منحصر به فرد و معتبر برای هدایای تبلیغاتی است که می تواند به تبلیغ برند شما و ایجاد وفاداری در مشتری کمک کند. با انتخاب این هدایا، به مشتریان خود نشان می دهید که برای سنت، اصالت و میراث فرهنگی ارزش قائل هستید. پس چرا استفاده از صنایع دستی ایرانی را به عنوان هدایای تبلیغاتی برای کمپین بازاریابی بعدی خود در نظر نگیرید؟

برای انتخاب و یا مشاهده پک هدایای تبلیغاتی صنایع دستی زاوش کلیک کنید و یا جهت دریافت مشاوره با شماره 09393438110 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

ثبت نظر