منو
هدایای تبلیغاتی

4 مزیت برتر استفاده از هدایای تبلیغاتی در کسب و کار شما

توسط مهدی مالکی
سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱
4 مزیت برتر استفاده از هدایای تبلیغاتی در کسب و کار شما

هدایای تبلیغاتی بهتر از کارت ویزیت

هدایای تبلیغاتی به کمپین‌های تبلیغاتی، یک ویژگی منحصر به فرد و خلاقانه می‌دهند. گزینه های زیادی برای انتخاب یک هدیه تبلیغاتی مناسب وجود دارد که بتوانید لوگو یا نام شرکت خود را بر روی آنها درج کنید. یکی از امتیاز های برتر هدایای تبلیغاتی نسبت به کارت ویزیت استفاده از آن ها توسط گیرنده هدیه در بلند مدت است که نام شما را برای همیشه در ذهن مخاطب حک می کند.

مزیت دیگر استفاده از هدایای تبلیغاتی، انتخاب و یا طراحی هدیه ای متنساب با بازار هدف مورد نظر شماست که شما را از دیگران متمایز می کند.

                                                                               گلدان فیروزه کوبی زاوش

متمایز شدن در میان رقبای خود

از آنجایی که هدایای تبلیغاتی، خاص و منحصر به فرد هستند، شرکت شما را نسبت به رقبا متمایز می کند و منجر به تشخیص سریع برند شما توسط مشتریان تان می شود. با دادن هدیه ای ماندگار (و نه هدیه ای مصرفی)، مشتریان تان هر زمان که از آن استفاده می کنند برند شما در ذهنشان تداعی پیدا می کند. هشتاد و پنج درصد از مردم پس از دریافت یک هدیه تبلیغاتی با هدیه دهنده معامله می کنند.

متمایز شدن تبلیغات با صنایع دستی

ابزار بازاریابی مقرون به صرفه

هدایای تبلیغاتی یک ابزار مناسب و مرقون به صرفه برای ساخت برند، در مقایسه با سایر کانال های محبوب تبلیغاتی به ویژه رسانه ها هستند چون هدایای تبلیغاتی باعث افزایش تبلیغات دهان به دهان برند شما نزد مشتریانتان می شوند.

صنایع دستی برای هدیه تبلیغاتی

افزایش سرنخ و ایجاد فروش

هدایای تبلیغاتی علاوه بر ابزاری برای برندسازی، تولید کننده سرنخ فروش برای کسب و کار شما نیز هستند. ثابت شده است که این اقلام، تاثیر طولانی مدتی بر روی مشتریان می گذارند. در واقع از هر 10 نفر 6 نفر هدایای تبلیغاتی را تا دو سال نگه می دارند!

تاثیر هدهی تبلیغاتی در فروش

 

اگر برای انتخاب هدیه تبلیغاتی عالی به کمک نیاز داشته باشید، مشاورین صنایع دستی زاوش در خدمت شما هستند تا در رسیدن به اهداف کسب و کارتان کمک تان کنند.

برای مشاوره بیشتر می توانید با شماره های 03134382307 و 09393438110 تماس بگیرید یا اطلاعات خود را در فرم درخواست مشاوره رایگان وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

مطالب مرتبط

ثبت نظر