منو
هدایای تبلیغاتی

خرید هدیه خاص و لاکچری

توسط ایمان جناب
سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خرید هدیه خاص و لاکچری

فهرست مطالب:

همه‌چیز درباره خرید هدیه خاص و لاکچری صنایع دستی

 هر آدمی، فارغ از اینکه وضع مالی و اقتصادی او چگونه باشد، در بعضی موقعیت‌های خاص زندگی‌اش سراغ هدایای خاص و لاکچری می‌رود.

یکی از هدایایی که همیشه خاص و لاکچری به شمار می‌روند و تقریباً هیچ‌وقت از رونق نمی‌افتند، هدایای خاص ولاکچری صنایع دستی هستند.

اینکه شما برای خرید هدایای خاص و لاکچری به سراغ صنایع دستی بروید، نشان می‌دهد که هم به اصل و ماهیت هدیه دادن توجه دارید و هم به ظاهر شیک و زیبای آن.

سعی می‌کنیم از زوایای مختلفی مانند انتخاب هدیه، قیمت هدیه، گیرنده هدیه و مناسبت هدیه درباره خرید هدیه خاص و لاکچری صنایع دستی صحبت کنیم.

امیدواریم با این مقاله بتوانیم برای خرید هدیه خاص ولاکچری صنایع دستی به شما کمک کنیم تا بتوانید در کمترین زمان، هدیه‌ای مناسب و به‌یادماندنی انتخاب کنید و بخرید.   

 انتخاب هدیه

هنگامی که صحبت از خرید هدیه خاص و لاکچری می‌شود، انتخاب هدیه فقط بخشی از ماجرا است.

البته که شاید دشوارترین بخش قضیه هم باشد. اگر فقط به خرید هدیه خاص و لاکچری فکر کنید، انگار در دنیای هزاران هزار هدیه غرق می‌شوید.

مدت زیادی ذهن شما درگیر می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود که مجبور باشید برای خرید هدیه خاص و لاکچری وقت زیادی صرف کنید.

 هنگامی که تصمیم می‌گیرید از بین  از بین انواع مختلف هدیه‌های خاص و لاکچری بروید سراغ صنایع دستی، از یک منظر کارتان راحت‌تر می‌شود.

زیرا انتخاب گروه صنایع دستی برای خرید هدیه خاص و لاکچری تا حد زیادی به شما کمک می‌کند که روی همین حوزه‌ی خاص تمرکز کنید.

در وهله‌ی اول، خوشحالیم که برای خرید هدیه خاص و لاکچری، تصمیم گرفته‌اید صنایع دستی بخرید و در وهله‌ی دوم، افتخار می‌کنیم که از طریق فروشگاه صنایع دستی زاوش در خدمت شما هستیم.

در وهله‌ی سوم هم باید بگوییم که خوشبختانه شما دو مرحله از انتخاب هدیه خاص و لاکچری را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اید اما این تمام ماجرا نیست! یکی از قسمت‌‌های دشوار ماجرا از همین نقطه آغاز می‌شود.

از همین‌جا که شما می‌خواهید در دنیای رنگارنگ، گسترده و پر از تنوع و شکوه و زیبایی و ظرافت صنایع دستی غوطه‌ور شوید و از دل این دریای پرمروارید، فقط یک یا چند گوهر را انتخاب کنید.

احتمالاً این توضیحات باعث شده که تازه شست‌تان خبردار شود که یک مسیر پر پیچ و خم در پیش دارید. درست است اما جای نگرانی نیست.

ما در کنار شما ایستاده‌ایم تا مسیر دشوار خرید هدیه خاص و لاکچری صنایع دستی را برای شما هموار کنیم.

در فروشگاه صنایع دستی زاوش انواع صنایع‌دستی اصفهان از جمله فیروزه‌کوبی، خاتم‌کاری، قلم‌زنی، مس و خاتم، الماس‌تراش، تخته‌ نرد و شطرنج در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف عرضه می‌شود.

قیمت هدیه

یکی از عواملی که شاید تأثیر چشمگیری در خرید هدیه خاص و لاکچری داشته باشد، قیمت هدیه است. قیمت هدیه معمولاً با توجه به اینکه شما چقدر بودجه دارید یا با چه هدفی و برای چه کسی هدیه می‌خرید، می‌تواند متفاوت و مهم باشد.

اهمیت قیمت در هنگام خرید هدیه خاص و لاکچری معمولاً وقتی بیشتر مشخص می‌شود که لازم باشد به‌طور همزمان یا در فاصله‌های زمانی کوتاه، چند هدیه بخرید.

برای مثال، هنگامی که قصد خرید هدیه خاص و لاکچری تبلیغاتی دارید و می‌خواهید برای چندین سازمان هدیه بفرستید. یا هنگامی که می‌خواهید برای کارمندانتان برای خرید هدیه خاص و لاکچری اقدام کنید.

با مراجعه به سایت فروشگاه صنایع دستی زاوش این امکان برای شما فراهم شده است که بتوانید خرید هدیه خاص و لاکچری مدنظر خود را براساس قیمت انجام دهید.

با مراجعه به بخش پک هدایای صنایع دستی می‌توانید دسته‌بندی هدایا را براساس قیمت مشاهده کنید.

علاوه بر این، می‌توانید به هر یک از دسته‌بندی‌های سایت رجوع کنید و محصولات صنایع دستی را براساس فیلتر قیمت، به‌ترتیب از ارزان‌ترین به گران‌ترین یا برعکس مرتب کنید.

علاوه بر این می‌توانید محدوده بودجه خود را مشخص کنید تا تمام کالاها و پک‌های هدیه صنایع دستی برای شما نمایش داده شود.

خرید هدیه خاص و لاکچری با پرداخت قسطی

اگر چه می‌توانید خرید هدیه خاص و لاکچری را متناسب با بودجه خود انجام دهید اما این احتمال نیز وجود دارد که از چیزی خوشتان بیاید اما در آن لحظه، امکان پرداخت نقدی برایتان مقدور نباشد.

با خرید هدیه خاص و لاکچری از فروشگاه صنایع دستی زاوش، علاوه بر اینکه تنوع محصولات آن‌قدر زیاد است که با هر بودجه‌ای به فروشگاه سر بزنید دست خالی برنمی‌گردید، با این حال امکان پرداخت قسطی را برای شما فراهم کرده‌ایم.

برای اطلاع از شرایط پرداخت اقساطی می‌توانید به این بخش سر بزنید.    

بسته‌بندی یک هدیه خاص و لاکچری

یکی از نکات و ظرافت‌هایی که باعث می‌شود رعایت آن در خرید هدیه خاص و لاکچری مهم باشد، بسته‌بندی است. بسته‌بندی شیک و زیبا  باعث شود که هدیه بیشتر به چشم بیاید و هدیه‌گیرنده، هدیه را وا نکرده پس نفرستد.

زیرا بسته‌بندی در واقع، اولین برخورد افراد با هدیه است. آدم‌ها پیش از اینکه هدیه را باز کنند، بسته‌بندی آن را می‌بینند.

نکته‌ی دیگری که مخصوصاً در هنگام خرید هدیه خاص و لاکچری ممکن است برای شما به دغدغه تبدیل شود، مسؤله‌ی دوام و استحکام بسته‌بندی است.

ما در فروشگاه صنایع دستی زاوش، به این موضوع هم فکر کرده‌ایم. ما برای پک‌های هدیه صنایع‌دستی بسته‌بندی‌های شیک و محکم تدارک دیده‌ایم تا ثابت کنیم دغدغه‌‌ی شما را درباره‌ی زیبایی، دوام و استحکام بسته‌بندی درک می‌کنیم.

با توجه به اینکه کدام محصول را انتخاب کنید، با بسته‌بندی‌های متنوع آشنا می‌شوید. از میان انواع مختلف بسته‌بندی برای پک‌ هدایای صنایع دستی می‌توان به جعبه چوبی دکوپاژ، جعبه طرح میناکاری، جعبه‌های هاردباکس، جعبه مخمل،  جعبه پلکسی و حتی بسته‌بندی‌های خاتم‌کاری. برای نمونه در فروشگاه صنایع دستی زاوش، پک هدیه خودکار خاتم‌کاری دارای قاب است.

گل نقره هم باکس مخصوص خود را دارد. گذشته از همه این‌ها شما می‌توانید پس از خرید هدیه خاص و لاکچری خود، هر چیزی که باشد، آن را در ساک هدیه قلمکاری بگذارید و به دوست، همکار، همسر یا سایر بستگان خود تقدیم کنید.

مهم این است که مثل زاوش به این باور برسید که در هنگام هدیه خاص و لاکچری انتخاب بسته‌بندی هم به اندازه‌ی انتخاب هدیه اهمیت دارد.    

 خرید هدیه خاص و لاکچری با توجه به مخاطب  

خرید هدیه برای دوست صمیمی

دوستی دارید که از دوران مدرسه تا حالا ارتباط خودتان را با هم حفظ کرده باشید؟ با یکی از همکارانتان دوست صمیمی شده‌اید؟ دوست صمیمی خود را از شبکه‌های اجتماعی یا در سفر و به‌واسطه‌ی تورهای گردشگری پیدا کرده‌اید؟

از بین هم‌نوردان کوه و جنگل با کسی صمیمی شده‌اید؟ برای ورزش صبحگاهی به پارک رفته‌اید و از آن‌جا دوست صمیمی پیدا کرده‌اید؟

فرقی نمی‌کند که از مدت رفاقت شما با دوست صمیمی‌تا چقدر می‌گذرد یا چطور با هم آشنا شده‌اید. رفاقت و صمیمیت یکی از بهترین بهانه‌ها برای خرید هدایای خاص و لاکچری است.

دوست صمیمی از معدود آدم‌هایی است که می‌توانید با مناسبت یا بدون مناسبت برای او هدیه‌های خاص و لاکچری بخرید.

تخته‌نرد و شطرنج:

تخته نرد و شطرنج خاتم یکی از گزینه‌هایی است که در هنگام خرید هدیه خاص و لاکچری برای دوست یا رفیق صمیمی‌تان می‌توانید به آن فکر کنید.

تخته نرد و شطرنج خاتم با طرح‌ها و رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف در سایت زاوش موجود است.  از جمله طرح‌های تخته نرد و شطرنج تمام خاتم می‌توان به مواردی مانند طرح فرش، طرح شکار، طرح بزم، طرح تذهیب اشاره کرد.

این هدیه خاص و لاکچری را می‌توانید در رنگ‌های متوعی مانند مثل سبز و آبی و نارنجی تهیه کنید.

 

خرید-هدیه-محصولات-میناکاری

محصولات میناکاری:

نیم‌ست بشقاب و گلدان صراحی میناکاری با جعبه طرح مینا: اگر آن‌قدر از علایق رفیق و دوست صمیمی‌تان خبر دارید که می‌دانید عاشق رنگ آبی و میناکاری است، یکی از انتخاب‌هایی که برای خرید هدیه خاص و لاکچری دارید، نیم‌ست بشقاب و گلدان صراحی میناکاری با جعبه طرح مینا است.

می‌خواهید محصولات میناکاری بخرید اما گزینه قبلی انتخاب شما نیست؟ هیچ اشکالی ندارد!

یکی از گزینه‌های دیگری که می‌توانیم در فروشگاه زاوش و برای خرید هدیه خاص و لاکچری برای دوست صمیمی به شما پیشنهاد کنیم، ست بشقاب و گلدان میناکاری با جعبه مخمل است.

این محصول زیبا و اصیل نیز در اندازه‌های مختلف موجود است. با خیال راحت انتخاب کنید.

اگر تصمیم شما درباره خرید محصولات میناکاری برای هدیه خاص و لاکچری برای دوست صمیمی‌تان قطعی است، به‌غیر از نیم ست بشقاب و گلدان که قبلاً پیشنهاد دادیم، می‌توانید پک هدیه بشقاب میناکاری با جعبه هاردباکس سفارش دهید.

بشقاب‌های میناکاری در چند اندازه‌ی مختلف در دسترس است. برای تماشای سایر محصولات و پک‌های هدیه میناکاری می‌توانید بیشتر از این‌ها در سایت زاوش وقت بگذارید و هدیه میناکاری مدنظر خودتان را پیدا کنید.  

محصولات قلمکاری:

اگر می‌دانید که رفیقتان محصولات پارچه‌ای خوش‌نقش و نگار دوست دارد، یکی از گزینه‌هایی که برای خرید هدیه خاص و لاکچری پیش رو شما قرار می‌گیرد، محصولات قلمکاری است.

برای نمونه می‌توانید هر هدیه‌ای که می‌خرید را در ساک هدیه قلمکاری بگذارید و به رفیق خود تقدیم کنید. ساک هدیه قلمکاری در دو مدل موجود است: یکی دسته‌چوبی و یکی دسته بندی.

می‌خواهید برای رفیق صمیمی‌تان سفره قلمکار بخرید؟ ما در فروشگاه محصولات صنایع دستی زاوش، دو مدل پک هدیه برایتان آماده کرده‌ایم که سفره قلمکار هم یکی از اقلام موجود در آن است.

اگر تصمیمتان برای خرید هدیه خاص و لاکچری با حضور سفره قلمکار جدی است، می‌توانید از بین پک هدیه گلدان خاتم صراحی فیروزه‌کوب به همراه سفره قلمکار و جعبه درب لپ‌تاپی و پک هدیه گلدان فیروزه‌کوب و صراحی فیروزه‌کوب به همراه سفره‌ قلمکار و جعبه درب لپ‌تاپی یکی را انتخاب کنید.

 

خرید هدیه برای مدیران

خرید هدیه برای مدیران

طبیعی است که وقتی به خرید هدیه خاص و لاکچری برای مدیران فکر می‌کنید، گزینه‌های مختلفی پیش روی شما باشد و با توجه به پروژه‌ای که پیش رو دارید، درباره خرید هدیه خاص و لاکچری تصمیم بگیرید.

نحوه ارتباط شما با مدیران و نوع پروژه نیز ممکن است در نوع هدیه و قیمت آن تأثیر بگذارد.

اگر می‌خواهید در زمان صرفه‌جویی کنید و با خیال راحت یک هدیه نفیس و به‌یادماندنی برای مدیران بخرید، پک هشت‌پارچه صنایع دستی با جعبه خاتم‌کاری پیشنهاد ویژه‌ی زاوش برای مدیران است.

اگر دوست دارید خرید هدیه خاص و لاکچری برای مدیران را با صبر و حوصله‌ی بیشتری انجام دهید، می‌توانید یکی از گزینه‌های زیر را انتخاب کنید:

ظروف و دکوری صنایع دستی

 وقتی به خرید هدیه خاص و لاکچری برای مدیران فکر می‌‌کنید و می‌خواهید انتخاب شما از میان صنایع دستی باشد هم احتمالاً یکی از اولین گزینه‌هایی که به ذهنتان می‌رسد ظروف یا وسایل دکوری فیروزه‌کوبی، الماس‌تراش یا مس و خاتم و میناکاری است.

از آن‌جایی که برای خرید هدیه خاص و لاکچری رای مدیران، نحوه ارائه و بسته‌بندی آن هم اهمیت ویژه‌ای دارد، می‌توانید پک هدایا را انتخاب کنید که در آن ظروف یا وسایل دکوری مس و خاتم، فیروزه‌کوبی، الماس‌تراش و میناکاری در جعبه‌های شیک و چوبی یا هاردباکس و پلکسی بسته‌بندی شده است.

تندیس چوبی در کنار صنایع دستی 

اگر برای خرید هدیه خاص و لاکچری  برای مدیران به دنبال هدیه خاص و لاکچری با قیمت مناسب باشید، تندیس چوبی یکی از بهترین گزینه‌ها است.

البته همان‌طور که احتمالاً می‌دانید تندیس چوبی در فروشگاه صنایع دستی زاوش به تنهایی عرضه نمی‌شود و در کنار جاخودکاری یا گلدان میناکاری یا گلدان الماس‌تراش قرار می‌گیرد.

اگر هم برای خرید هدیه خاص و لاکچری برای مدیران دوست دارید به سراغ ظروف میناکاری در کنار تندیس بروید، می‌توانید تندیس چوبی را در کنار بشقاب میناکاری انتخاب کنید.

تابلو قلم‌زنی با قاب‌های مختلف

اگر یکی از دوستان و همکارانتان به تازگی کسب و کار خودش را راه انداخته یا دفتر کارش را عوض کرده است، احتمالاً به خرید هدیه خاص و لاکچری برای او فکر می‌کنید.

در چنین شرایطی اگر محدودیت قیمت ندارید یا می‌خواهید چند میلیون تومان برای چنین هدیه‌ای هزینه کنید، یکی از بهترین گزینه‌هایی که پیش رو دارید، خرید تابلو قلم‌زنی است.

تنوع طرح تابلوها بسیار زیاد است و قاب‌های زیبا، ظریف و متنوعی که تابلوها را در خود جای داده است نیز این زیبایی را دوچندان می‌کند.

خرید هدیه برای همکار

احتمالاً برای شما هم پیش آمده است که بخواهید برای یک یا چند نفر از همکارانتان هدیه خاص و لاکچری بخرید. معمولاً در مناسبت‌هایی مثل تولد، عید نوروروز و یلدا ممکن است همکارها برای هم کادو بخرند.

در چنین مناسبت‌هایی که معمولاً هر نفر به اندازه‌ی تعداد نفرات همکار هدیه می‌خرد، خرید هدیه خاص و لاکچری در تعداد چندتایی و با قیمت مناسب‌تر، گزینه‌ی بهتری است.

در این حالت می‌توانید هدایایی مثل باکس گل نقره، خودکار خاتم‌کاری یا ظروف میناکاری را به‌صورت پک‌های بسته‌بندی‌شده و یا در کنار تندیس چوبی انتخاب کنید و به همکاران خود هدیه بدهید.

در مناسبت‌های دیگر، مثلاً اگر همکارتان ازدواج کند یا در شغل خود ترفیع بگیرد، معمولاً تصمیم‌گیری درباره‌ی خرید هخدیه خاص و لاکچری به این می‌انجامد که همه‌ی همکاران با هم و به‌طور مشترک یک هدیه بخرند و هزینه آن را بین تعداد همکارانی که در خرید هدیه مشارکت دارند، تقسیم کنند.

در این حالت، اگر انتخاب شما خرید هدیه خاص و لاکچری از میان صنایع دستی باشد، می‌توانید از بین انواع ظروف فیروزه‌کوبی، خاتم‌کاری، مس و خاتم، الماس‌تراش و میناکاری یکی را انتخاب کنید.

در چنین موقعیتی، خرید پک‌های هدیه چندمیلیونی انتخاب خوبی هستند. چرا که پرداخت هزینه آن قرار است بین چند نفر تقسیم شود.

برای مثال، پک‌های هدیه که جعبه چوبی دکوپاژ دارد و بسیار هم متنوع است، گزینه‌های چشم‌نوازی را برای خرید هدیه خاص و لاکچری صنایع دستی پیش روی شما خواهد گذاشت.

یکی از هدیه‌های دیگری که برای هدیه مشترک چند نفر برای یک نفر می‌تواند در میان گزینه‌های محبوب و مطلوب قرار بگیرد، خرید سرویس‌های دکوری است.

برای نمونه می‌توان به سرویس‌های فیروزه‌کوبی یا سرویس‌های مس و خاتم اشاره کرد. بسته‌بندی این سرویس‌ها نیز بسیار شیک و بادوام است. این مدل از بسته‌بندی‌ها جعبه لپ‌تاپی نامیده می‌شود.

چند نفر دوست یا همکار هستید و می‌خواهید به دوست یا همکار خود به‌مناسبت تولد یا ازدواج یا مناسبت‌های این‌چنینی برای خرید هدیه خاص و لاکچری اقدام کنید؟

می‌خواهید یادگاری صنایع‌دستی بخرید و نمی‌خواهید ظروف پذیرایی مثل قندان و میوه‌خوری یا ظروف دکوری مثل گلدان و تنگ و سنگاب و صراحی بخرید؟

در چنین موقعیتی، هنوز هم می‌توانید روی محصولات ما حساب کنید!  ما در فروشگاه صنایع دستی زاوش برای شما پیشنهاد‌های ویژه‌ای داریم.

البته این بار گزینه‌های پیشنهادی ما روی میز نیست! می‌پرسید پس کجاست؟ جای این گزینه‌های پیشنهادی ما روی دیوار است. شما می‌توانید از بین تابلوهای قلم‌زنی با قاب خاتم برای خرید هدیه خاص و لاکچری اقدام کنید.

تابلوهای قلم‌زنی با قاب خاتم  در طرح‌ و اندازه‌های متنوع به شما عرضه می‌شود. یکی از نکات ظریف درباره تابلوهای قلم‌زنی با قاب خاتم این است که هم خاتم‌کاری‌ها و هم قلم‌زنی‌ها طرح‌های گوناگونی دارند.

برای مثال، تابلو قلم‌زنی گل و مرغ را هم با قاب خاتم صلیبی و هم با قاب خاتم طرح ترنج و در چند اندازه‌ی متفاوت می‌توانید سفارش دهید.

البته نگفته هم پیداست که تنوع طرح و اندازه‌ی تابلوهای قلم‌زنی با قاب خاتم‌کاری خیلی بیشتر از این حرف‌هاست. بقیه تابلوها را از اینجا تماشا کنید.

خرید هدیه خاص و لاکچری مناسبتی

 تا اینجا پیشنهادهای خود را برای خرید هدایای خاص و لاکچری صنایع دستی بر این اساس پیش بردیم که فرد هدیه‌گیرنده چه کسی است. 

با این حال، می‌دانیم که در بسیاری از موارد، خرید هدایای خاص و لاکچری به‌صورتی مناسبتی انجام می‌شود.

در این قسمت از مقاله به شما کمک می‌کنیم که در خرید هدایای خاص و لاکچری برای مناسبت‌های مختلف بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید.

ما برای مناسبت‌هایی مانند نامزدی، عروسی، منزل نو مبارکی یا خانه‌روشنی،  روز مادر و روز زن، روز معلم و هدایای تبلیغاتی که معمولاً به مناسبت نوروز یا شب یلدا در سازمان‌ها رواج دارد، پیشنهاداتی را ارائه کرده‌ایم.               

خرید هدیه  برای نامزدی

اگر از بین دوستان و اقوام شما کسی به تازگی نامزد کرده و به همین ماسبت به دنبال خرید هدیه خاص و لاکچری صنایع دستی هستید، شاید خرید آینه و شمعدان یا لاله یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما باشد.

آینه و شمعدان یکی از هدایای خاصو لاکچری است که در اندازه‌های مختلف در بازار پیدا می‌شود.

از آن بهتر و مهم‌تر اینکه فرقی نمی‌کند کدام یک از صنایع دستی، مدنظر و محبوب شما باشد. آینه و شمعدان و لاله تقریباً در تمام شاخه‌های متنوع صنایع‌دستی از جمله فیروزه‌کوبی و خاتم‌کاری کار شده است.

برای آشنایی بیشتر با انواع مختلف آینه و شمعدان در صنایع دستی، می‌توانید به این مقاله سر بزنید.  

خرید هدیه برای هدیه عروسی

اگر می‌خواهید خرید هدیه خاص ولاکچری برای هدیه عروسی انجام دهید و دوست دارید آن هدیه را از بین صنایع دستی انتخاب کنید، گزینه‌های بسیار زیادی برای شما روی میز است.

پیشنهاد ما به شما این است که به پک‌های هدیه فیروزه‌کوب، میناکاری، مس و خاتم، خاتم‌کاری، الماس‌تراش سری بزنید و از بین آن‌ها انتخاب کنید.

اگر به خرید هدیه خاص و لاکچری صنایع دستی برای هدیه عروسی علاقه دارید، دست شما باز است.

از انواع ظروف فیروزه‌کوب و خاتم و الماس‌تراش گرفته تا وسایل تزئینی مثل صراحی و گلدان و سنگاب، در اندازه‌ها و از انواع مختلف صنایع دستی، انتخاب مناسبی خرید هدیه خاص و لاکچری عروسی به حساب می‌آید.  

 

خرید هدیه برای روز زن

خرید هدیه برای روز مادر و روز زن

شما هم از آن‌هایی هستید که برای خرید هدیه خاص و لاکچری برای روز مادر و روز زن به سراغ خرید وسایل خانه و آشپزخانه می‌روید؟

اگر می‌خواهید هدایای خاص و لاکچری خود را از بین صنایع دستی انتخاب کنید، می‌توانید بروید سراغ ظروف فیروزه‌کوب برای پذیرایی.

شاید هم ظروف مس و خاتم را انتخاب کنید. ظروف الماس‌تراش هم گزینه‌ای مطلوب برای خرید هدیه خاص و لاکچری برای روز زن و مادر به شمار می‌رود.

گلدان یا بشقاب یا سایر محصولات میناکاری هم می‌تواند زینت‌بخش خانه شود. برای آشنایی بیشتر با ظروف فیروزه‌کوبی مناسب برای خرید هدیه خاص و لاکچری روز زن و روز مادر می‌توانید مقاله ظروف فیروزه‌کوبی مخصوص پذیرایی را مرور کنید.

خرید هدیه برای منزل نو

اگر یکی از دوستان یا بستگان شما تازگی خانه‌اش را عوض کرده و می‌خواهید برایش هدیه منزل‌نو مبارکی، چشم‌روشنی خانه یا خانه‌روشنی ببرید و در فکر خرید هدیه خاص و لاکچری صنایع دستی هستید، گزینه‌های زیادی پیش رو دارید.

از ظروف پذیرایی خاتم و فیروزه‌کوب مثل گزخوری و آجیل‌خوری گرفته تا وسایل دکوری مثل گلدان و سنبلدان و سنگاب و سینی و سرویس شربت‌خوری.

اگر پیش از این به منزل قبلی این دوستان یا اقوام رفته‌اید، با توجه به اینکه در حال حاضر کدام یک از صنایع دستی را در منزل دارند، می‌تونید سلیقه‌ی آن‌ها را تشخیص دهید و متناسب با آن درباره‌ی خرید هدیه خاص و لاکچری برای منزل نو تصمیم بگیرید.

علاوه بر مقاله ظروف فیروزه و خاتم برای پذیرایی، احتمالاً مقاله آموزش ست کردن وسایل فیروزه‌کوب و خاتم‌کاری با وسایل منزل هم در این زمینه برایتان کمک‌کننده باشد.

اگر می‌خواهید هدیه‌تان از این چیزهایی که گفتیم خاص‌تر باشد، به این پیشنهاد ویژه توجه کنید:

تابلو فیروزه‌کوبی با طرح دلخواه

 ممکن است هنگامی که به خرید هدیه خاص ولاکچری به‌مناسبت هدیه نامزدی، هدیه عروسی و هدیه روز مادر یا هدیه روز زن فکر می‌کنید، دوست نداشته باشید که به سراغ ظرف و ظروف بروید یا به هر دلیلی نمی‌خواهید وسایل میناکاری، فیروزه‌کوب یا خاتم‌کاری دکوری بخرید.

در این صورت، شاید یکی از اولین گزینه‌هایی که به ذهنتان می‌رسد، خرید یک تابلو زیبا و ظریف و خاص باشد که قیمت مناسبی هم دارد.

زیرا همان‌طور که می‌دانید، تابلو یکی از هدایای ماندگار است که زیبایی‌بخش دیوارهای خانه می‌شود.

در این صورت، سفارش تابلو فیروزه‌کوبی با طرح دلخواه شما، به احتمال زیاد، همان چیزی باشد که شما را به هدفتان می‌رساند.   

خرید هدیه برای روز معلم

اگر از متولدین دهه شصت باشید، احتمالاً خاطرات مربوط به خرید هدیه برای روز معلم را به یاد می‌آورید. در آن زمان مثل امروز خرید هدیه خاصو لاکچری برای روز معلم مطرح نبود.

آن روزها مرسوم‌ترین هدیه روز معلم برای خانم معلم و آقای معلم، معمولاً هدیه‌ای ناچیز و کوچک بود. یادتان هست که وقتی هدایای روز معلم را سر کلاس باز می‌کردید، چند جفت جوراب هم در بین هدایا بود؟

آن روزها خرید هدیه خاص و لاکچری برای روز معلم مرسوم نبود و در بهترین حالت، اگر معلم خانم بود، یک ظرف بلور هدیه می‌گرفت.

اما حالا دیگر زمانه عوض است. احتمالاً می‌خواهید به‌ مناسبت روز معلم برای معلم و برای مدرسه فرزندتان هدیه خاص و لاکچری بخرید و با جست‌وجو در اینترنت به این مقاله رسیده‌اید.

برای خرید هزینه خاص ولاکچری برای روز معلم اگر به سراغ صنایع دستی بروید، گزینه‌های متنوعی پیش روی شما است.

ما در ادامه فقط چند گزینه برای خرید هدیه خاص و لاکچری که می‌توانید از فروشگاه زاوش تهیه کنید را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

پک هدیه خودکار خاتم‌کاری

از آن‌جایی که در هر سن و سالی که باشیم، درس و مدرسه ما را به یاد خواندن و نوشتن می‌اندازد، احتمالاً وقتی به خرید هدیه خاص و لاکچری برای روز معلم فکر می‌کنید، خرید یک قلم یا خودکار خاص هم به ذهنتان می‌رسد.

اگر به فکر خرید هدیه خاص و لاکچری و به‌یادماندنی برای معلم فرزندتان یا استادان خودتان هستید، پک هدیه خودکار خاتم‌کاری یکی از پیشنهادات ما به شما است که هم در ظاهر و باطن با درس و مدرسه و علم‌آموزی تناسب دارد و هم ظرافت و زیبایی از آن می‌بارد.

از آن گذشته، قیمت مناسب هم دارد و اگر بخواهید برای چند نفر از معلمان یا استادان خود یا فرزندانتان هدیه خاص و لاکچری بخرید، گزینه‌ای مناسب است.

باکس گل نقره

دوست دارید گل و گلدان هدیه بدهید؟ ماندگاری هدیه برایتان مهم‌تر از طبیعی بودن گل و طراوت و تازگی آن است؟ گلدان گل‌های مصنوعی و پلاستیکی را دوست ندارید؟

با این همه هنوز هم هنگامی که به خرید هدیه خاص و لاکچری فکر می‌کنید، گل و گلدان از آن گزینه‌های دلخواه است که در گوشه‌ی ذهنتان می‌درخشد؟ نگران نباشید! هنوز هم دیر نشده است.

ما برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم: باکس گل نقره. انتخاب باکس گل نقره یک انتخاب زیبا، ظریف و هوشمندانه برای خرید هدیه خاص و لاکچری به‌مناسبت روز معلم است.

هدیه‌ای به یادگار و ماندگار که هم ارزشمند است و هم از ظرافت و زیبایی خاص خود را دارد. هم گل است و هم پژمرده نمی‌شود.

هم زینتی و چشم‌نواز است و هم در محیط‌های مختلف مانند روی میز کار یا در دکوراسیون دفتر مدرسه یا منزل خوش می‌نشیند. ناگفته پیداست که این هدیه را می‌توانید برای افراد و مناسبت‌های دیگر هم به‌راحتی استفاده کنید.      

خرید هدیه خاص و لاکچری تبلیغاتی صنایع دستی

برای خرید هدیه خاص و لاکچری تبلیغاتی اگر بخواهید هدیه‌ای را از بین صنایع دستی انتخاب کنید، دو روش کلی وجود دارد: یکی اینکه فقط از بین صنایع دستی انتخاب کنید.

در این صورت برای انتخاب هدیه تبلیغاتی از بین محصولات و صنایع دستی مختلف از جمله میناکاری، خاتم‌، مس و خاتم، فیروزه‌کوبی، میناکاری و قلم‌زنی گزینه‌های متنوعی پیش روی شما قرار می‌گیرد.

علاوه بر این، صنایع دستی می‌تواند فقط بخشی از هدایای تبلیغاتی شرکت یا سازمان شما باشد و آن را در کنار هدایای دیگر به همکاران و هم‌صنف‌های خود تقدیم کنید.

هدایای تبلیغاتی معمولاً در مناسبت‌هایی مانند نوروز و یلدا مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد. قصد خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و پیش از انتخاب نهایی برای خرید هدیه خاص و لاکچری صنایع دستی و تبلیغاتی می‌توانید به بخش مقالات هدایای تبلیغاتی فروشگاه صنایع دستی زاوش مراجعه کنید.   

خرید هدیه شخصی‌سازی‌شده

این امکان وجود دارد که شما فارغ از اینکه هدیه‌گیرنده چه کسی است یا خرید هدیه خاص و لاکچری به چه مناسبتی انجام می‌شود، دلتان بخواهد که یک هدیه شخصی‌سازی‌شده صنایع‌دستی را به دوستان یا همکاران خود هدیه بدهید.

ما برای این منظور قاب‌های قلم‌زنی روی مس را طراحی کرده‌ایم. شما می‌توانید متن مدنظر خود را با ما در میان بگذارید تا به‌صورت قلم‌زنی روی مس حک کنیم و برای شما یا برای هدیه‌گیرنده، به هر آدرسی که شما بخواهید، بفرستیم.

علاوه‌بر این، برای شخصی‌سازی کردن تمام هدایا این امکان برای ما وجود دارد تا با انتخاب شما کارت‌پستال‌هایی به انتخاب خود شما، در کنار خرید هر یک از هدیه‌های خاص و لاکچری به دوستان، همکاران، اقوام و عزیزان شما تقدیم کنیم.

این امکان وجود دارد که متن روی کارت‌پستال‌ها کاملاً اختصاصی باشد. به این معنی که هر متنی که خودتان پیشنهاد بدهید را روی کارت‌پستال‌ها می‌نویسیم و در کنار هدیه برای گیرنده‌ی آن می‌فرستیم.

علاوه بر این، این امکان هم وجود دارد که اگر شما دوست داشته باشید، هدیه را به همراه کارت‌پستال برای شما بفرستیم تا شما هر متنی را که دوست دارید با دست‌خط خودتان برای هدیه‌گیرنده بنویسید.

این متن اختصاصی و با دست‌خط خودتان را می‌تواند در کنار هدیه خاص و لاکچری برای عزیزانتان بفرستید.

سخن آخر
خرید هدیه خاص و لاکچری کار آسانی نیست. اگر از بین کالاهای مختلفی که می‌توان به‌عنوان هدیه خاص و لاکچری تهیه کرد، صنایع دستی را انتخاب کرده باشید، کارتان کمی آسان‌تر می‌شود.

اما فقط کمی! از آن‌جایی که خرید هدیه خاص و لاکچری در دنیای انواع صنایع دستی نیز کار وقت‌گیر و دشواری است، سعی کردیم در این مقاله با اشاره به ظرایف و ریزه‌کاری‌های خرید هدیه خاص و لاکچری صنایع دستی شما را در این مسیر همراهی کنیم.

در این مقاله درباره‌ی جزئیاتی از جمله انتخاب هدیه، بسته‌بندی، قیمت و شرایط پرداخت اقساطی برای خرید هدیه خاص و لاکچری صحبت کردیم.

علاوه‌بر این، سعی کردیم شما را در زمینه خرید هدیه لاکچری و خاص بیشتر راهنمایی کنیم و پیشنهادات خود را براساس هدایای مناسبتی یا براساس اینکه هدیه‌گیرنده چه کسی خواهد بود، دسته‌بندی کردیم.

اگر دوست دارید هدیه‌ای که می‌خرید شخصی‌سازی شود هم برای شما پیشنهادهایی ارائه کردیم.

تلاش کردیم مطلب جامع و کاملی برایتان آماده کنیم. با این حال، اگر هنوز هم درباره خرید هدیه خاص و لاکچری سؤال یا دغدغه‌ای دارید، آن را با ما در میان بگذارید.

در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.  ما در فروشگاه صنایع دستی زاوش بسیار خرسندیم از اینکه در خوشی‌ها و شادمانی‌ها در کنار شما هستیم.
 

   

مطالب مرتبط

ثبت نظر